2010-02-23

bloggen

V08

 

Kommer det verkligen att bli sommar i år? Just nu känns det inte så. Några som tror på en fin sommar i år är det nya lägerplaneringsteamet.

I veckan samlades de hemma hos mig, jag tog hand om mina barn eftersom Sara är en del av teamet. Men jag kunde ändå vara med en liten liten stund, på ett litet litet hörn. Jag kan avslöja att teamet jobbar hårt, de fungerar bra ihop, och det är en heldel nya tankar och förändringar för i år. Spännande! Bla. Jobbar det för att göra de tunga uppgifterna lättare. Lägret är något som församlingen har tagit ett gemensamt beslut om att genomföra, därför så är det även hela församlingens angelägenhet. Var och en behöver dra sin pinne till stacken. Då blir det både lättare och roligare. Lägret är även en viktig del av församlingens ambition att nå vår omgivning med evangeliet. Så hoppas att du kan vara med i år.

 

Böneämne: Lägerteamet och deras planering.

              

Guds välsignelse över din dag och vecka / Magnus Viklund

pastor@lugnaspingst.se

 

 

Bloggarkiv