2010-08-17

Bloggen

v33 - 34

Ja nu är man tillbaka på plats. Efter en omväxlande och bra semester känner jag mig utvilad och laddad för en ny termin. Det är en förmån att få jobba med Gud och med er i församlingen. Det ska bli roligt att åka på läger, jag känner mig inspirerad och glad när jag tänker på det. Ni som satsar er kraft, tid, semesterdagar och ekonomi på lägret, ni tjänar Gud genom det. Hoppas att ni känner er motiverade och glada över er insats och inte tyngda. Jag tror nog vår Herre gläds över detta som görs för hans skull. Vi får be att lägret får bli enligt Hans vilja och vi får be att våra ansträngningar får bära frukt.

Efter lägret så beger jag mig till stockholm och världspingst konferensen, så vi ses först till Gudstjänsten den 27/8. Jag borde rimligtvis vara inspirerad efter både läger och världspingst konferensen, iallafall lätt omskakad... Skrattande

Böneämnen: Lägret, Lugnåsdagen, höstterminen, medlemmars hälsa och vår nästa.

 

Gud välsigne er/ Magnus Viklund 

Bloggarkiv