2010-01-19

Lugnås pingst

V03-04

 

Idag skriver jag för två veckor. Jag och min familj åker till fjällen nästa vecka, så då blir det inget blogg inlägg. Om texten i min blogg plötsligt är fet eller extra stor så beror det på att min mail leverantör Crossnet har gjort ändringar på deras sida, på något sätt påverkar det mina mail. Vi har dragit igång böneveckan nu på tisdag förmiddag, vi var 6st det känndes bra. Jag tror att det är viktigt att be in det nya året, så att man får rätt start, rätt fokus både privat och i församlingslivet. Vi behöver ha en Jesus centrerad verksamhet, eller hur. Är vi centrerad till något annat då är vi fel ute. OBS Skattkammaren drar igång nu på söndag!

 

Böneämne: De drabbade på Haiti, radiolyssnarna på söndag, skattkammaren.

Guds välsignelse över din dag och vecka / Magnus Viklund

pastor@lugnaspingst.se

Bloggarkiv