2012-04-17

Pastorn bloggar

V16

Jag vill påminna om att vi kommer att samlas i kyrkan imorgon onsdag 19:00 för att komma med idéer och forma hur vi vill ha våra lokaler för barn och ungdomsverksamhet. Alla församlingsmedlemmar är välkomna, men speciellt du som jobbar med barn/ungdom.

 

Nästa söndag den 29 april 10:30 kommer Martin Larsson ungdomspastor i Oneighty Skövde pingst och predikar. Lägerkompet spelar. Borde bli en ungdomsvänlig Gudstjänst för alla åldrar. 

 

Vill ni hänga med och äta på E3 mellan missionsmötet och årsmötet på söndag anmäl er till Anne-Marie. 

 

 

Herren är min kraft och mitt värn, han blev min räddning.

 

Han är min Gud, honom vill jag prisa,

 

min faders Gud, honom vill jag lovsjunga. 2Mos15:2

 

 

 

Bön: Tacka Herren för livet, frälsningen och församlingen. Be om att Herren sänder nya människor till vår församling, frälser nya människor i vår by.  

 

 

 

Predikoturerna fredag 20/4

 

Fredag 19 PULS gospelkör i Mariestad

Söndag 11 Missionsmöte Svensk-Indiska Agape missionen, Eva Sköld predikar, Lena & Gunnar, Sänds i radio. 14 Årsmöte Svensk-Indiska Agape missionen.

Måndag 18 Hobby terminsavslutning

Tisdag 19 Bön

Onsdag 18 NFU grupp

Bg.5505-5503

 

 

 

Med en önskan om Guds rika välsignelse/ Magnus Viklund

pastor@lugnaspingst.se

 

Bloggarkiv