2010-04-20

bloggen

V16

Hej, alla läsare av denna blogg. Det var skönt med en ledig helg i vårsolen. Hoppas Bernt Johansson skötte sig när jag var borta…

Måste skicka ett litet meddelande till MISSIONSRÅDET: Kan ni tänka er att samlas hos mig på torsdag kl19:00 denna vecka istället för onsdagen nästa vecka? Då hinner vi innan styrelsemötet och så kan även jag vara med. Maila svar till mig.

Jag ska i dag skriva ett brev till hela församlingen. Det kommer att handa om församlingens ekonomi som är på en brant utförsbacke. Vi går back med stora summor varje månad! Läget är alvarligt, men vi kommer att klara det om ALLA lägger manken till och det snart. Vi förtröstar på att Gud har sin hand över hans församling i Lugnås.

Be för Egon och Solveig. Be för det barn och familj som vi välsignade förra söndagen. Be för församlingens ekonomi.

 
Guds välsignelse över din dag och vecka/ Magnus Viklund
pastor@lugnaspingst.se

Bloggarkiv