2009-12-08

V50

Tillbaka från Stockholm och predikantveckan. Jag bär med mig en mängd
intryck. Men jag känner mig uppmuntrad och mer säker på vilka steg som
församlingen behöver ta. Syskon, vi har ett viktigt arbete här i Lugnås!
Jag kan hälsa från Dan-Roland Svensson till församlingen. Vi stämde träff
på predikantveckan, det var trevlig att vi fick prata med varandra.

I morgon har vi musikråd, då ska vi planera Jan- Feb. har du förslag och
idéer hör av dig till Jörgen eller mig. Eller ännu bättre kom och var med
Onsdag 20:00 samlas vi.

Har du förslag till vår församlings verksamhet till vårterminen, hör av
dig till mig.

Böneämne: Vi ber för vår församlings framtid, att den får bära frukt, växa
i kraft och liv, Herren till ära.


Guds välsignelse över din dag och vecka / Magnus Viklund
pastor@lugnaspingst.se

Bloggarkiv